úterý 31. ledna 2012

Váhavá

                Kdo nikdy v životě nestál před nějakým rozhodnutím? Takový člověk určitě není. Začíná to už v plenkách kdy k vám na návštěvu přijede babička s dědou a vy se jako sotva chodící "špunt" rozhodujete ke komu se dřív rozběhnout. Některé podobné situace se samozřejmě vyskytují i v pozdější době. Jako tomu je teď v mém životě. Nějak se na mě lepí moji "ex". Nejhorší je, že jim neumím říct ne.
                Jeden je dokonalý gentleman, ten druhý zas typický "stylař" dnešní doby. Na každém je něco sexy a něco zase ne. Jeden o druhém samozřejmě neví. Nemyslete si nejsem zas až taková "hambářka" abych s nimi souložila, to ne. Jen si užívám společnosti a pozornosti jak jednoho, tak druhého. Pro objasnění bych je nazvala pan X a pan Y. Protože, jsou to veličiny se kterými se setkáváme dnes a denně, tedy především studenti ve školních lavicích. A protože čas mě tlačí tak vám o těchto dvou prvcích více povím jindy.

Vaše váhavá Lo

PS: Uvítám každou radu, jak se mezi něčím rozhodnout.

1 komentář:

  1. Oni se EX rádi lepí. Já mám taky problém s některými svými ex, kteří mi do života vstupují vždy v nejméně vhodnou dobu. Nějak si myslím, že rčení dvakrát do stejné řeka nevstoupíš má svůj význam. Takže bych ti spíš radila dát od obou prsty pryč. Ale nevím k tomu nic víc, nevím, jaké byly důvody k tomu, že jsou nyní EX....

    OdpovědětVymazat