čtvrtek 19. ledna 2012

LIKE CRAZY

Na doporučení jedné staré známé jsem shlédla tento film a nemůžu litovat. Je to ztělesnění všeho co chci zažít. Je to opravdové a reálné. Zbožňuji kouzlo nezávislých snímků. Jsou jako skutečný život a s umělou výrobou americké produkce se nedají srovnávat. Toto je pro mne synonymum ke slovu romantický film. Like crazy také získal ocenění na Sundance 2011. A rozhodně si to zasloužil. Je to zobrazení lásky v pravém slova smyslu, pohlcující, zničující a nádherné.

I want you
I need you
I love you
I miss you....


Existuje život bez lásky? Myslíte, že je někdo kdo ve stáří umřel a nepoznal opravdovou lásku? Vždy mi každý říká, že to přijde, že ji jednou poznám. Ale opravdu na každého jednou dojde? Čím je to dáno, kdo to určuje. Je to něco jako, že se každý (za normální okolností) naučí chodit, stejně tak se naučí milovat. Podle mě jen někteří mají to štěstí zažít bláznivou lásku. Proč bych to měla být právě já? Možná, protože si to opravdu přeji. Chci milovat k zbláznění. Chci na sebe vzít i ty následky. Možná právě proto to nezažiji. Kde je ta hranice? Myslím tím, moje kamarádky říkají, že když něco moc chceš tak se to nestane, že na to nesmím myslet a přijde to samo. Jiní říkají, to co doopravdy chcete se vám také jednou splní. Říká to i tajemství (mimo jiné zajímavý film). Tajemství říká soustřeďte se na to co chcete a vyšlete vesmíru signál. On vám to splní. Teď si vážně připadám trochu jako blázen. Jsem se fázi hledání pravdy. Možná ji najdu, možná taky ne. Každý by měl najít pravdu, především uvnitř sebe. Protože základ pro celou existenci, komunikaci a seberealizaci je právě v poznání našeho vlastního já.

LO

1 komentář:

  1. Co je opravdová láska? Ta, co vydrží celý život? Nebo snad ta první? Nebo ta, která je osudová? Ono asi záleží na tom, co kdo považuje za opravdovou lásku. Já jsem zažila opravdových lásek několik. Zatím žádná nepřežila delé než několik let, ale všechny z nich jsem milovala a alespoň v určitém období jsem je všechny považovala za opravdové lásky. Ale na tu pravou taky čekám! A věřím, že jednou určitě přijde :-)

    OdpovědětVymazat