pondělí 1. srpna 2011

Nejlepší přítel 1.část - Anděl

Věřím na přátelství mezi mužem a ženou, a vy? Věřím tomu proto, že mám pár dobrých kamarádů mužů. Vlastně můj úplně nejlepší přítel je právě mužského pohlaví a dokonce má přítelkyni. Zažili jsme toho spolu hodně, byli jsme na dovolené atd. Ale nikdy za tím nebylo nic víc než jen kamarádství. Je to skvělý kluk, vždycky mě podpoří, miluje svou přítelkyni a nikdy by jí nepodvedl, je to zlatíčko, které s nikým nechce mít žádný problém. Když je mi nejhůř, prostě mu zavolám, jako posledně, ale to už navazuje na druhou část tohoto článku.

Můj BFB (best friend boy) je o dva roky starší, je dvakrát roztomilejší a dvakrát chytřejší. Má dvě nejkrásnější vlastnosti a dvě chybičky, které s láskou přehlížím. Je to také můj kolega v práci. Většinou úzce spolupracujeme a i když jsme unavení, naštvaní, pak se obejmeme a víme, že to všechno zvládneme. Je pan dokonalý.

Vaše LO

Žádné komentáře:

Okomentovat