čtvrtek 4. srpna 2011

Harry Potter - Relikvie smrti část 2 - recenze

Tumblr_lj1y13wtwl1qdkqc9o1_500_large



Nedávno jsem byla v kině na toho známého kouzelníka ze kterého už se vyklubal muž. Poslední díl byl natočen v úplně jiném stylu než například první díl. Prezentován jako velkofilm se Harry Potter dostal na vysoké příčky sledovanosti a dostal vysoké hodnocení filmových kritiků. U nás však vrcholu navštěvovanosti v kinech nedosáhl. Možná to bude tím, že se nedá přiřadit k určité vrstvě návštěvníků kin. Pro děti je to moc děsivé a pro dospělé moc dětské.
          První díl byla pohádka, ten poslední spíše horor. Je třeba ocenit pár prvků co podle umělců film zničili, podle dívčích srdcí konečně dostal grády. Hovořím o scénách jako taneček Harryho a Hermiony nebo vášnivý polibek Hermiony a Rona. Ovšem největší "legrace" byla na konci aneb o 19 let později. Děti hlavních hrdinů putují poprvé do Bradavic. Trochu sladký a Hollywoodský konec někomu přišel k smíchu. Jiný měl radost, že byl závěr trochu zasněný a romantický. V každém případě se o tomto filmu mluví, mluví se všude a mluví všichni. Popularita jim rozhodně nechybí.
          Kdybych mohla dodat můj skromný názor. Mě se Hollywoodské finále líbilo. Však mě znáte. Já holka žijící ve své vysněné realitě světa 21.století. Snad si na tento film taky vytvoříte svůj názor a budu ráda, když mi ho sdělíte v komentářích.

Vaše čarodějná Lo

1 komentář:

  1. Já jsem se při filmech docela nudila. A ten konec po devatenácti letech, jak se koukají na odjíždějící vlak, byl děsnej. Asi mě rozčilovalo, že vůbec nevypadají starší.
    Ne prostě. Na knížky to nemá. Některé scény se mi líbily,spící Ron s Hermionou a jejich téměř se dotýkající ruce, to byla romantika jako blázen.
    Ale celkově stačí vidět jednou a už pak nemusím.

    OdpovědětVymazat