čtvrtek 21. července 2011

Jedinečnost chvíle

Neříkám, že jsem talent na psaní, ale rozhodně jsem talent na fantazírování. Můj syn se bude jmenovat Damián, ten druhý potom Mário. Určitě budu hrozně bohatá a mít šatnu jakou neměla ani Carrie. Samozřejmě budu mít také pana dokonalého o kterém se ani Audrey nezdálo. A jak jinak než nejnovější model BMW v trojmístné garáži. Když už jsem u auta, držte mi palce při brzkých zkouškách z autoškoly ze kterých mám více než strach.

Můj pan zadaný se zdá být na ústupu alespoň v mé hlavě. I když noci s ním pokračují dále ve velkém stylu, rozhodla jsem se, že si potřebuji najít někoho, kdo bude lepší než on v každém ohledu. Někdo, kdo mě donutí na něj zapomenout. Především proto, že v poslední době jsem se vzdala myšlenky, že by utekl od oltáře a my spolu žili šťastně až do smrti. Život přece není pohádka. A to my všichni víme.

Tak já vyrážím na lov přátelé a možná se trochu učit tu údržbu, nevím jestli by jako odpověď na otázku "Co by jste udělala, kdyby jste píchla kolo?" stačilo "Zastavila nejbližší auto a svůdně zamrkala." To je život.

Mějte se

Vaše Lovkyně Lo

1 komentář:

  1. Mně zase napadlo, že by bylo super mít trojčata / tři syny, kteří by se jmenovali Michael, Gabriel a Rafael :D Taky jsem talent na fantazírování...

    OdpovědětVymazat