úterý 12. července 2011

Perfect..


Už za pár měsíců to přijde. Nikdo tomu nezabrání, nikdo to neodvrátí, za pár měsíců ho ztratím. Alespoň částečně. Od té doby co jsem psala naposled se toho moc nestalo. Jen jsme oba o rok starší. Na oslavě mých narozenin mi řekl, že s nikým jiným nespím. Nevím jestli jsem mu uvěřila, ale ještě tu noc jsme se spolu milovali, nádherně, dlouho a něžně... Nechci zabíhat moc do detailů, protože ze mě vztek už opadl, ale připadala jsem si ty dny jako v telenovele. Ten komu sem důvěřovala naše malé tajemství poslal dál a ten kdo se nic dovědět neměl se dověděl, že mám poměr se zadaným mužem. Dostala jsem ultimatum. Ale, protože jsem mladá a hloupá, předevčírem jsme spolu zase strávili noc. A zase to bylo božské... A zase to budeme tajit. Nebezpečné? A vzrušující. Snad všechny písně od Kristiny se hodí na můj život a snad všechny si můžu převrátit do svého života. A tak je poslouchám stále do kola. A představuji si spousty věcí. 
A to by pro teď stačilo.

Vaše snad nezamilovaná Lo

Žádné komentáře:

Okomentovat