čtvrtek 3. května 2012

Nic není tak růžové jak se zdá.

Ráda bych hned na úvod lehce reagovala na komentář od jisté uživatelky co si říká sasa, která mi dala naději, že i v reálném životě se můžou plnit pohádky.

Bohužel moje situace není tak krásná a jasná. Předchozím článkem jsem chtěla šokovat. Nechat vás přemýšlet a byla sem rozhodnutá, že dalším článkem vše uvedu na pravou míru. Začalo to jako vždy. Párty po práci. Povídání o všem co nás všechny "sere". Znovu nás pobavil příběhem o tom jak mě viděl poprvé. I když ten příběh už všichni známe. Dostat se hezky do nálady. První taneční kreace mé a přátel. Potom chvilka "soukromí" při pomalé písničce. A v tom to řekl, že opravdu chce dát výpověď (už předtím jsem to věděla), že opravdu chce odejít. A taky kvůli mě. Nejdřív sem nepochopila a ptám se proč? A pak přišla ta hlavní věta. Protože jsem se do tebe zamiloval.

Moje překvapení v tu chvíli bylo neuvěřitelné a věřte, že ještě další den jsem s údivem hleděla do blba s otevřenou pusou. A hned na to mě napadlo, že mu tak úplně nevěřím.

Jsme stejní, máme velmi podobné povahy a sama vím, že jsem milovnicí velkých slov a každou chvíli věci cítím jinak a někdy mám prostě potřebu se vyjádřit. Vím, že nechce opustit manželku ani syna, kterého miluje na světě nejvíc. Řekla jsem jen...Třeba jednou budeme spolu. On na to "kéž by."

Lo

3 komentáře:

  1. :) děkuji !

    Naše příběhy jsou až děsivě stejné, nemyslíš ? Až na dva rozdíly - Tvůj má syna, můj dceru a ten podstatnější - Tvůj s ní chce zůstat, můj to nikdy ani nechtěl ... :-/ teď babo raď, když tii říká taková pěkná slova, očividně je mu s tebou krásněji a podle všeho tě opravdu miluje ( plus 2000 bodů ! :D ) ... myslíš, že je s ní kvůli dítěti ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je s ní kvůli dítěti. Dokonce se rozešli než zjistila, že je těhotná a byli spolu jen půl roku před tím. Říká, že jí nikdy nemiloval. Vždycky říkával, že jediný člověk kterého miluje je jeho syn. Teď možná i já. Věřím, že nás ještě někdy osud svede dohromady, teď možná jen není správná doba, jsme mladí.

      Vymazat
  2. to je zvlastni. ale o to zajimavejsi jsou... malokdy clovek narazi na tak otevrene a zajimave clanky jako u vas dvou :)

    OdpovědětVymazat