pondělí 28. května 2012

Lovecká sezóna

Škola, pořád jen ta škola. Něco málo už je za mnou, něco málo ještě přede mnou a od 13. 6. si začínám naplno užívat prázdnin. A protože to krátké meziobdobí je třeba naplno využít. Tak zde podávám krátký soupis všech důležitých okamžiků za poslední dobu v mém skromném milostném životě.

Už tento týden mě čeká srdcervoucí loučení s mými nejlepšími přáteli. S panem X a Y, s mým bratrem a nejlepším kamarádem a s mým milencem a nejlepším mužem kterého jsem dosud poznala. Ano je to tak. Opouští naší rodinu. Opouští náš kolektiv, naši práci, náš život. Jdou za lepším. Jdou za novou a skvělou příležitostí. Přeji jim hodně štěstí do nových nejistých začátků. Ale bude mi po nich smutno. Věřím, že se ještě někdy uvidíme. No nepředpokládám, že v posteli. I když mi řekl, že mu budu velice scházet. Nevím jestli ho chci ještě někdy vidět. I kdyby, bylo by to velice složité vzhledem ke stěhování a dalším okolnostem. Smiřuji se s koncem.

Ale mého milovaného bratříčka se nevzdám, budu ho navštěvovat jak jen to půjde. Dnes se mi o nich zdál erotický sen. Ano už mi z toho hrabe. A není to incest. Můj bráška je jen "jako".

A protože si teď připadám volná jako nikdy předtím, jsem odhodlaná se pouštět do nových vztahů zážitků a milostí. I horoskop mi dneska přeje. Tak mi přejte i vy.

Lo, volná jako pták.

Žádné komentáře:

Okomentovat