čtvrtek 2. června 2011

Smíšené pocity

Smíšené pocity, to je přesně to co vystihuje můj současný stav. Mé milované přítelkyni co o mě ví vše se nelíbí co dělám. Nelíbí se jí, že spím s mužem co má dítě a co nevidět se bude ženit. I když já už jsem skoro měsíc "single". Na jednu stranu se mi to taky nelíbí. Dnes byl v práci celý den protivný a skoro se na mě neusmál. Je hodně náladový. Dokáže během hodiny vydávání obědů změnit náladu třeba pětkrát. Nejvíce mě baví jeho nadržená nálada. Není se čemu divit, když má eroticky zaměřené pohledy a vtipné sexuální narážky, to vážně stojí za to. Horší je, když hned na to přijde nálada lidově řečeno nasraná. Kdy začne nadávat a křičet na své pomocné kuchaře o sto šest. Pak přijde nálada, kdy by ze vším nejradši sekl a dal výpověď. Nakonec se dostaví stav vysokého flegmatizmu a v tomto duchu to pokračuje až do neurčita. Na druhou stranu jsem lepší milování nikdy nezažila a opouštět někoho do koho se snad doufám a tuším nikdy nezamiluji i přes jeho závazky by bylo smutné a možná trochu hloupé. Nevím co si má hlava myslí. Potřebuji radu, moc rad, celé hejno rad.

Vaše tápající Lo

Žádné komentáře:

Okomentovat