neděle 5. června 2011

Mistake

"Život není zase tak dlouhý, aby pohltil všechny naše chyby."



Ale jak nám vždycky do hlavy vtloukali babičky maminky a dědečkové, chybami se člověk učí. Ale chvíli trvá než si to uvědomí (to jsem si přidala já, protože to u mě zatím nenastalo).

Je snad chybou rozplývat se v jeho náručí v zadýchaném autě při velké průtrži a bouřce všude kolem. Těla se chvějí a kapky potu se podobají kapkám na zadním skle auta. V letní noci se čerti žení a v autě jen dva z mnoha co se milují s prudkými nádechy a výdechy a záchvěvy a potěšením. 

Chybou se to stalo až když bouřka utichla, mi se schoulili do klubíčka, prsty mi něžně pročesával vlasy a na displeji vibrujícího mobilu její jméno, jméno jeho první, která se děsí proč se jí celý den neozval.

Lo

Žádné komentáře:

Okomentovat