pátek 27. května 2011

Nezávislá existence

Nikdy nedovolte aby si váš milenec myslel, že jste na něm závislá.

Můj život se stal šíleným kolotočem, kde se furt něco děje a nemám na nic čas. Ještě, že jsou tu takové ty chvíle, kdy člověk nemusí na nic myslet. Jako posledně, kdy jsme to s přáteli v místním disco clubu pěkně rozjeli. Zatancovala sem si jako nikdy. Opila se a následně vystřízlivěla. Když byl večer v plném proudu, samotnou mě překvapil můj návrh směrem k němu. K němu, momentálně mému jedinému. Co takhle na chvíli zmizet. Řekl, že by to bylo nápadné, kdyby si toho ostatní všimli. No dobře. Otočila jsem se s nezájmem a povýšeností. V tom mě vzal silně za ruku a už jsme si to mířili k východu. Venku ani noha, pomalu se začínalo rozednívat. Za budovou v jednom zákoutí se naše vášeň už nezastavila. Mnohdy si říkám co by se stalo kdyby se to dozvěděla jeho nastávající. Nejsem na něm závislá a nechci ho pro sebe. I když vždycky je tu naděje, že se do svatby ještě pohádají a nic z toho nebude.

Vaše Lo

Žádné komentáře:

Okomentovat