pátek 22. dubna 2011

Když se v kolektivu po pracovní době dobře povídalo a dobře pilo. Když se začaly lýtka zapalovat. Když máte na pokoji kolegyni a tím pádem toto místo pro hrátky nepřichází v úvahu. Pak je třeba mít záložní plán, nebo vymyslet něco šíleného. Jsou 2 hodiny ráno takže se po hotelovém zařízení nepohybuje ani noha. Příjemná místnost s křesílky a kulečníkem ideální na noční pokec a vystřízlivění. Pokud vás nevyruší recepční co prochází a kontroluje hotel. Naštěstí jsme z toho vybruslili velmi elegantně a snad jsme setřásli podezření. Snad dvě hodiny nepřetržitého hovoru, smíchu, vyprávění. I když už únava stoupá do hlavy, příjemná společnost vám drží víčka otevřená. Pomalé a bojácné sbližování. První polibky. Vášnivé objetí. Chvíle naprostého zatmění mysli. Když mě přehodil na kulečníkový stůl už mi bylo všechno jedno. Tenkrát to bylo poprvé. Ne pro mě, ne pro něj. Pro nás. A když mi ráno blikla sms ve stylu byla jsi úžasná, překvapila si mě. Srdce poskočí radostí či pocitem vítězství? Sebevědomí na vrcholu a možná někde v rohu trocha výčitek. Já nezadaná ale on bude mít přece dítě.

Žádné komentáře:

Okomentovat