neděle 12. února 2012

I takové dny jsou.

                   Neustále mě irituje moje sexem posedlá sousedka. Vy co žijete v panelovém domě jako já to určitě znáte. Sousedům se prostě nedá ubránit. Slyšíte je čůrat, prdět i smrkat. Jsou v podstatě součástí vašeho života. Já říkám,že se na to dá zvyknout. Problém přichází ve chvíli, kdy jsem ve velkém pracovním pressu, spousta učení, žádný stálý partner a i ten poslední milenec co zůstal se musí na sms "chybíš mi" spokojit s odpovědí "mám moc práce". Pak se objeví den volna, kdy jsou všechny kamarádky zaneprázdněné a milenec tráví čas pro změnu s manželkou. Snažím se sama sobě namluvit, že se nenudím, že pouze konečně relaxuji. Chuť na sex by se dala přirovnat k touze po vodě uprostřed pouště, ale kdo si ho dopřává místo vás? Sousedka.
                   Nevěděla jsem jestli závistivě poslouchat, nebo raději pustit hudbu přes celý barák ať si sousedi uvědomí, že tu nejsou sami. Vzhledem k PMS, který mě už od včerejška pronásleduje jsem zvolila druhou možnost, nebudu si přece přilévat do ohně. Vsadila jsem na pronikavý hlas Rihanny a s chutí si s ní zazpívala. Povím vám, nic nechutná tak sladce jako pomsta. "Však počkej ženská, až já budu mít sex tak na to do smrti nezapomeneš". A kdy se slastného milování dočkám? Na to radši nemyslím, nebo bych se z toho taky mohla zbláznit.
"Život je boj tak se s tím smiř a bojuj."


LO

1 komentář:

  1. tos napsala trefne. proc ti lidi nemaji aspon trochu soudnosti a ohleduplnosti?
    nas soused vcera zlil chodbu nejakym alkoholem (?) neznamo proc. a to uz jsem si na pcikani a curani zvykla...
    uklidnuju se vzdycky tim, ze aspon nejsem sama :D

    OdpovědětVymazat