středa 26. prosince 2012

Svátky.

     Letos byl na mě Ježíšek opravdu moc hodný. Těžko říct jestli jsem si to zasloužila, každopádně mám hroznou radost hlavně ze skipasu a dálniční známky. Ano, preferuju praktické dárky, taky jsem dostala kávovar na kapsle, což znamená, že piju kávu dál. (I když jsem chtěla přestat). Pokud máte něco co jste dostali a čím by jste se chtěli pochlubit, sem s tím. Já jsem totiž žárlivá a závistivá, vlastně jsem znepokojena, když nemám co závidět. Do toho.
     Jinak byly letošní vánoce docela divné a snad se mi to ani nechce rozebírat, ještě že je to za náma, ještě Silvestr a zase se můžeme těšit na příští rok. Odtrpím zkoušky, Valentýna, Velikonoce a život jde dál.
      Konec světa se nekonal a tak se skoro všem ulevilo. Ti, kdo si ho přáli mají smůlu. Vím i o takových exotech co 21.12.2012 čekali až do půlnoci než šli spát, aby se opravdu ujistili, že se nic nestane. Co to sakra je? Kam ten náš svět spěje?
      Volba prezidenta se neodkladně blíží a já jsem opravdu zvědavá. Obávám se, že jako už je to u nás v republice zvykem zdravý rozum zase nevyhraje. Velká většina lidí co by volili správně na volby i na celou naší politiku kašlou a pak to tak dopadá. I když těžko říct, co je vlastně správně. Necháme se překvapit.

Vaše chorobomyslná Lo.

Žádné komentáře:

Okomentovat