čtvrtek 27. prosince 2012

Anglická královna

            Teď asi popřu pár věcí co jsem sama napsala, ale to už tak někdy chodí, když člověk různě mění nálady a pokaždé se na stejnou situaci podívá z různých úhlů. Je to chvilkama až fascinující, ztěžujeme si jak máme hrozný život, jak je milion věcí špatně, ale pak se na to můžeme podívat i jinak. Máme co jíst, jsme zdraví, jsme v teple, máme se krásně. Lidi by si měli víc vážit svého života. Radovat se z maličkostí a nechtít moc. Protože ačkoliv je to paradoxní, kdo nic nechce, má všechno.
            Nedávno jsem si začala psát s jedním mladým mužem. Nešlo o žádnou seznamku, kdysi jsme se potkávali, měli jsme pár společných přátel, ale nikdy jsme spolu nemluvili. Potom mi z ať už jakéhokoliv důvodu olikeoval pár fotek na facebooku a tak mi to nedalo a napsala jsem mu. Žije v Anglii a zdá se být celkem milý. Ano, musela sem udělat první krok. V brzké době se máme sejít. Jsem zvědavá jak to dopadne. V Anglii jsem ještě nikdy nebyla. ? . Už dlouho plánuji navštívit Londýn. Mít tam někoho u koho bych mohla přespat by se velmi hodilo. Co si budeme povídat. Štěstí přeje mrchám.

Keep calm bitches, Lo

Žádné komentáře:

Okomentovat